טיפול הרמת ריסים

רשימת מטפלים

כאן תוכלו למצוא את אנשי מקצוע בתחום הטיפולים הקוסמטיים לפי אזורים וערים בישראל, ותוכלו לבחור מטפלים שקרובים אליכם, כל המטפלים מוסמכים ומאושרים על ידי משרד הבריאות ומחזיקים בכל התעודות הנדרשות מבחינת הכשרתם.

המלצה :

במשך שנים עשיתי את טיפולי צביעת הגבות שלי בכל מיני קליניקות שונות שהחלפתי כמו גרביים כי אף אחת מהן לא נתנה לי את התוצאה שחיפשתי. הייתי מגיעה לכל קליניקה בתקווה שזאת תהיה האחת שלי ויוצאת בכל פעם מאוכזבת מהתוצאה. כשהגעתי לטויה הייתי כבר שבורה מנטלית ולא האמנתי שאמצא מקום שייתן לי את התוצאה שחיפשתי. כבר מהרגע הראשון המטפלת הגיעה ועזרה לי לבחור צבע שיתאים לגבות שלי והרגיעה אותי שאני נמצאת בידיים טובות, ולאחר הטיפול כשהסתכלתי במראה לא יכולתי להאמין שסוף סוף מצאתי את המקום בשבילי! ועוד במחיר הכי משתלם בשוק.

זהו תהליך קוסמטי, שבמהלכו מורחים על הריסים חומר מיוחד ועשיר בקרטין המזין את שערת הריס. החומר מקבע את ריסים הטבעיים בצורה מעוקלת, נותן להם מראה ארוך ומודגש יותר, ללא צורך בשימוש במסקרה או בכל מוצר איפור אחר.
בטיפולי הרמת ריסים אין הדבקה של ריסים נוספים ואין תוספת של משקל, ולכן הטיפול מתאים לכל מי שרוצה להדגיש ולשפר את מראה הטבעי של הריסים.

מה הוא טיפול צביעת גבות

טיפול צביעת הגבות הוא טיפול בו אנו נותנים גוון דומיננטי וחדש לגבות בהירות או בעלות צבע עמום על מנת לתת להן מראה בולט, מלא ולהדגיש את שיערות הגבה מבלי להשתמש בחומרים של הרמה. את צביעת הגבות אנחנו מבצעים בעזרת מי חמצן וצבע ייעודיים לגבות והטיפול נמשך כמה דקות קצרות. בדרך כלל בסיום הרמת הגבות, גם נצבע את הגבות כדי לתת לגבות מראה בולט אפילו יותר. 

למי הוא מתאים


טיפול צביעת הגבות מתאים לכל אחד שרוצה לתת נפח חדש לגבות, ולגרום להן לבלוט. עם זאת, המועמדים האידאליים ביותר לצביעת הגבות הם בעלי גבות בהירות או דלות, שכן הם ייהנו מצביעת הגבות יותר מכולם.

סיכונים


הסיכון העיקרי ביותר בעת צביעת הגבות הוא תגובה אלרגית שעלולה להתפתח בעור הרגיש שמסביב לעיניים. אצלנו בטויה אנחנו דואגים לבדוק את כל החומרים על כף היד של המטופל לפני הטיפול כדי לוודא שלא תהיה כל תגובה אלרגית לחומרים בהם אנחנו משתמשים.

מה הוא טיפול צביעת ריסים


הטיפול לצביעת הריסים נועד להבליט את מראה הריסים מבלי להרים אותן, לשזור, או להלחים ריסים נוספות אל העפעף. בטיפול לצביעת הריסים אנו משתמשים בצבעים ייעודיים לצביעת הריסים שהם עדינים יותר מהצבעים המיועדים לצביעת הגבות כדי לא להזיק לעיניים הרגישות שלנו. את ביעת הריסים בדרך כלל נבצע גם לאחר ברמת ריסים כי להבליט את מראה הריסים עוד יותר.

המוצרים שלנו

הקורסים שלנו

קורס הרמת ריסים
קורס הרמת גבות
קורס קולוריסטיקה
קורס הרמת גבות והרמת ריסים - משולב
קורס עיצוב גבות וצביעה - קולוריסטיקה

מידע מקצועי

1win Официальный Сайт Букмекера 1вин Идеальный выбор Для Ставок и Спорт И Онлайн-иг
Pin Up Bet Apostas On The Internet No Brasi
Pin Up Cassino Software Como Baixar At The Instalar O Aplicativo Para Dispositivos Google Android E Io
0
    0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריק